Напрямки виховної роботи

МОРАЛЬНО – ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
 
Головні ідеї:
 • прийняття учнями моральних цінностей й обумовлених ними прин­ципів поведінки в системі власних цінностей, знань і переконань;
 • пред'явлення моральних вимог до себе й своєї поведінки;
 • виховання моральної культури, заснованої на самовихованні й самовдосконаленні.
 
Головна мета:
 Виховання моральної людини, здатної до прийняття відповідальних рішень і до прояву моральної поведінки в будь-яких життєвих ситуаціях.
 
Задачі виховання: 
 • створювати умови для прояву учнями моральних знань, умінь і здійснення морально виправданих учинків;
 • вивчати з учнями моральні традиції українського народу, традиції їхніх сімей і поколінь;
 • створювати умови для морального самовиховання учнів.
Зміст виховної роботи:
 • вивчення моральної вихованості учнів і визначення можливих шляхів корекції моральної вихованості учнів необхідними методами й формами виховного впливу;
• вивчення морального клімату в сім'ях учнів і класному колективі, консультування батьків;
 • різнобічний розвиток морального мислення учнів.
Форми позакласної роботи:
• тематичні класні години;
• тренінги морального самовдосконалення.

УЧЕНЬ І ЙОГО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ

Головні ідеї:
• учні повинні усвідомити, що розвиток інтелекту необхідний їм для успішного майбутнього;
• формування інтелекту відбувається не тільки у навчальній діяльності, але й в інтелектуально спрямованому спілкуванні й позакласних видах діяльності;
• інтелектуальні можливості — це не тільки успішність у навчанні, але й усвідомлення свого внутрішнього світу, своїх можливостей, свого емоційного стану й стану інших людей;
• виховання інтелекту — це створення умов для самореалізації й самовиховання, конструктивної взаємодії з навколишнім середовищем, прагнення до вдосконалювання себе;
• здоровий інтелект — це розумна поведінка у всіляких непередбачених ситуаціях.
Головна мета:
Усвідомлення учнями значимості розвиненого інтелекту для майбутнього особистісного самоствердження й успішної взаємодії з навколишнім світом.
Завдання виховання:
• знайомити учнів з інтелектуальними досягненнями різних людей;
• створювати умови для становлення, розвитку й удосконалювання інтелектуальних можливостей учнів засобами виховної роботи;
• заохочувати ініціативу й прагнення учнів до інтелектуального самовдосконалення.
Зміст виховної роботи:
• формування культури розумової праці засобами виховної роботи;
• розвиток всебічного й глибокого інтересу до інтелектуальної діяльності, потреби в розвитку власного інтелекту;
• розвиток творчої ініціативи й активності учнів в інтелектуальній діяльності;
• створення атмосфери творчості, прояву самостійності учнів у підготовці виховних заходів;

• стимулювання й заохочення досягнень учнів у даному напрямі.

Немає коментарів:

Дописати коментар