МОРАЛЬНО – ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
Головні
ідеї:
• прийняття
учнями моральних цінностей й обумовлених ними принципів поведінки в системі
власних цінностей, знань і переконань;
• пред'явлення
моральних вимог до себе й своєї поведінки;
• виховання
моральної культури, заснованої на самовихованні й самовдосконаленні.
Головна
мета:
Виховання
моральної людини, здатної до прийняття відповідальних рішень і до прояву
моральної поведінки в будь-яких життєвих ситуаціях.
Задачі
виховання:
• створювати умови для прояву учнями моральних
знань, умінь і здійснення морально виправданих учинків;
• вивчати з учнями
моральні традиції українського народу, традиції їхніх сімей і поколінь;
• створювати умови
для морального самовиховання учнів.
Зміст
виховної роботи:
• вивчення
моральної вихованості учнів і визначення можливих шляхів корекції моральної
вихованості учнів необхідними методами й формами виховного впливу;
• вивчення морального
клімату в сім'ях учнів і класному колективі, консультування батьків;
• різнобічний
розвиток морального мислення учнів.
Форми
позакласної роботи:
• тематичні класні
години;
• тренінги
морального самовдосконалення.УЧЕНЬ І ЙОГО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ
Головні
ідеї:
• учні повинні
усвідомити, що розвиток інтелекту необхідний їм для успішного майбутнього;
• формування інтелекту
відбувається не тільки у навчальній діяльності, але й в інтелектуально
спрямованому спілкуванні й позакласних видах діяльності;
• інтелектуальні
можливості — це не тільки успішність у навчанні, але й усвідомлення свого
внутрішнього світу, своїх можливостей, свого емоційного стану й стану інших
людей;
• виховання інтелекту —
це створення умов для самореалізації й самовиховання, конструктивної взаємодії
з навколишнім середовищем, прагнення до вдосконалювання себе;
• здоровий інтелект — це
розумна поведінка у всіляких непередбачених ситуаціях.
Головна
мета:
Усвідомлення учнями
значимості розвиненого інтелекту для майбутнього особистісного самоствердження
й успішної взаємодії з навколишнім світом.
Завдання
виховання:
• знайомити учнів з
інтелектуальними досягненнями різних людей;
• створювати умови для
становлення, розвитку й удосконалювання інтелектуальних можливостей учнів
засобами виховної роботи;
• заохочувати ініціативу
й прагнення учнів до інтелектуального самовдосконалення.
Зміст
виховної роботи:
• формування культури
розумової праці засобами виховної роботи;
• розвиток всебічного й
глибокого інтересу до інтелектуальної діяльності, потреби в розвитку власного
інтелекту;
• розвиток творчої
ініціативи й активності учнів в інтелектуальній діяльності;
• створення атмосфери
творчості, прояву самостійності учнів у підготовці виховних заходів;
• стимулювання й
заохочення досягнень учнів у даному напрямі.
Немає коментарів:
Дописати коментар