Кам’янське вище професійне училище
Робочий
зошит
З предмету: «Основи підприємництва та управлінської
діяльності»
Тема: «Мета та значення реклами в підприємницькій
діяльності»
Учня групи ЕП 16__________________________________________________
2018
План уроку
1. Відомості про рекламу.
2. Презентація на тему: «Історія виникнення реклами».
3. Самостійне завдання:
- завдання 1. Продовжить речення
- завдання 2. Відповіді на питання
- завдання 3. Тести
4. Підсумки.
5.
Домашнє
завдання.
1.
Відомості про рекламу
Реклама
– форма звертання до споживачів з метою привернути їхню увагу до товарів чи
послуг. З якою метою виробники звертаються до реклами? Якщо споживачі нічого не
знатимуть про продукт, вони його не купуватимуть. Головна мета реклами –
переконати споживачів купувати те, що пропонує на продаж підприємство.
Реклама – це
друковане, рукописне, усне або графічне повідомлення про особу, товари, послуги
або суспільний рух, відкрито опубліковане рекламодавцем й оплачене з метою
збільшення обсягів збуту, розширення клієнтури, одержання голосів або
суспільної підтримки.
Реклама – це
спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується в будь-якій
формі і в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого одержання
зиску.
Сьогодні ми щодня зіштовхуємося з рекламними
оголошеннями. Ними користуються фірми, некомерційні організації – музеї,
університети. Реклама потрібна кінотеатрам, письменникам, лікарям, учителям,
учням. Реклама – це товар, і вона має бути якісною. Тому виготовляти рекламу
повинні фахівці з реклами.
Рекламна агенція - фірма, що робить рекламу на замовлення інших
фірм .
Основні вимоги до реклами :
· Реклама
має бути конкурентоспроможною ( сприяти розширенню вашої частини ринку за
рахунок конкурентів);
· Реклама
має бути інформативною (містити технічну інформацію про продукт, щоб допомогти
споживачеві зробити вибір на основі наведених даних);
· Реклама має бути переконливою ( виходити з
основної мети – « обов'язково» продати!»).
Найпопулярніші
такі види реклами : інформаційна, переконуюча та нагадувальна.
· Інформаційна
– інформує споживачів про новий товар та його корисні властивості.
· Переконуюча – переконує
споживачів купити саме цей товар, на підставі його виняткових якостей.
· Нагадувальна
– нагадує людям про корисність товару, до якого вже звикли і перестали звертати
увагу.
2. Презентація на тему: «Історія виникнення реклами»
Термін «реклама»
походить від лат. reclamare – викрикувати
У Древній Греції та Римі оголошення
голосно викрикували на майданах та інших людних місцях
Відомо,
що реклама виникла ще за давніх часів. Один із перших прикладів рекламного
оголошення зберігається в археологічному музеї Котру. Це камінь із написом
приблизно такого змісту: « Я, Рінос, з острова Кріт, пояснюю сни». Вік цього
експоната – 2,5 тис. років.
У
Середньовіччі існували цехові спілки глашатаїв, які розхвалювали товари
виробників у місцях, де збиралося багато людей.
А
в епоху Відродження почався справжній розквіт реклами, пов'язаний з
використанням друкованих рекламних
матеріалів.
З
розвитком капіталізму рекламу використовують великі концерни, фірми,
корпорації, підприємства як головний засіб завоювання ринків і отримання
максимального прибутку.
3. Самостійне
завдання
Завдання 1. Продовжить речення :
Реклама –
це__________________________________________________
Реклама виконує
такі функції ____________________________________
Засобами реклами є ___________________________________________
Завдання 2.
Відповіді на питання
1. Чи
можна вважати рекламу рушієм торгівлі?_______________________
2. Яке
головне призначення реклами?_______________________________
3. Чи
можна стверджувати, що реклама виникла нещодавно?__________
4. Якими
мають бути рекламні тексти?______________________________
5. Чи
потрібно ретельно готуватися до проведення рекламної компанії?__
Завдання
3. Тести.
1. Об'ява, афіша іншими словами?
1) плакат 2) малюнок 3) календар 4) креслення
2. Які бувають носії реклами?
1) радіо 2) телебачення 3) інтернет 4) всі відповіді вірні
3. Дія або діяльність когось на користь іншої особи?
1) дія 2) діяльність 3) послуга 4) немає вірної відповіді
4. Людина, що робить замовлення?
1) суб’єкт 2) замовник 3) підприємець 4) бізнесмен
5. Сума, на яку доходи перевищують пов'язані з ними витрати?
1) гроші 2) прибуток 3) витрати 4) немає вірної відповіді
6. Особа, яка купує, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника?
1) продавець 2) підприємець 3) споживач 4) Всі відповіді вірні
7. Спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку?
1) текст 2) повідомлення 3) тлумачення 4) реклама
8. Стан, коли більшість людей щось/когось впізнають?
1) хвороба 2) популярність 3) манія 4) немає вірної відповіді
9. Продукт праці, що виробляється не для власного споживання, а на продаж?
1) послуга 2) товар 3) всі відповіді вірні 4) немає вірної відповіді
10. Тип реклами, направлений на покращення репутації фірми, прямо не пов'язаний з рекламою якої-небудь конкретної продукції?
1) реклама 2) інституціональна реклама
1) плакат 2) малюнок 3) календар 4) креслення
2. Які бувають носії реклами?
1) радіо 2) телебачення 3) інтернет 4) всі відповіді вірні
3. Дія або діяльність когось на користь іншої особи?
1) дія 2) діяльність 3) послуга 4) немає вірної відповіді
4. Людина, що робить замовлення?
1) суб’єкт 2) замовник 3) підприємець 4) бізнесмен
5. Сума, на яку доходи перевищують пов'язані з ними витрати?
1) гроші 2) прибуток 3) витрати 4) немає вірної відповіді
6. Особа, яка купує, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника?
1) продавець 2) підприємець 3) споживач 4) Всі відповіді вірні
7. Спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку?
1) текст 2) повідомлення 3) тлумачення 4) реклама
8. Стан, коли більшість людей щось/когось впізнають?
1) хвороба 2) популярність 3) манія 4) немає вірної відповіді
9. Продукт праці, що виробляється не для власного споживання, а на продаж?
1) послуга 2) товар 3) всі відповіді вірні 4) немає вірної відповіді
10. Тип реклами, направлений на покращення репутації фірми, прямо не пов'язаний з рекламою якої-небудь конкретної продукції?
1) реклама 2) інституціональна реклама
3) непряма реклама 4)
інформативна реклама
11. Неявна реклама, рекламування товарів та послуг через інтерв'ю, публікації, радіо і телепередачі, в яких згадується рекламований товар?
1) реклама 2) інституціональна реклама
3) непряма реклама 4) інформативна реклама
12. Реклама, яка створює первинний попит та інформує споживача про існування товару, його властивості?
1) реклама 2) інституціональна реклама
3) непряма реклама 4) інформативна реклама
11. Неявна реклама, рекламування товарів та послуг через інтерв'ю, публікації, радіо і телепередачі, в яких згадується рекламований товар?
1) реклама 2) інституціональна реклама
3) непряма реклама 4) інформативна реклама
12. Реклама, яка створює первинний попит та інформує споживача про існування товару, його властивості?
1) реклама 2) інституціональна реклама
3) непряма реклама 4) інформативна реклама
4. Підсумки
Підсумовуючи, можна
сказати, що реклама і рекламування – це вид соціальної діяльності, спрямований
на задоволення потреб у товарах, послугах та ідеях; встановлюються зв’язки між
споживачами й торгівцями, якими можуть бути безпосередньо виробники або торгові
посередники. Інакше кажучи, рекламування – це створення
рекламного продукту й неособисте доведення його до потенційних покупців;
важливо при цьому, або вони зрозуміли, чим саме товар, послуга або ідея
позитивно відрізняються від подібних до них, а виробник зміг перетворити цю
новацію в капітал. Рекламні послуги обов’язково мають оплачуватися.
«Реклама – це рушій торгівлі»
5. Домашнє завдання
1.
Знайдіть серед рекламних оголошень з газет і журналів:
а) переконувальну
рекламу
б) торгівельну рекламу
в) інформаційну
рекламу
2.
Творче завдання. Підготувати презентацію, міні-твір або повідомлення «Вплив
реклами на поведінку споживача»
Немає коментарів:
Дописати коментар